أخى الزائر / أختى الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى أسرة ابن سينا
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عقبالكم
السبت فبراير 13, 2010 1:49 am من طرف CALIPSO

» PRECIOUS WORDS
السبت فبراير 13, 2010 1:38 am من طرف CALIPSO

» إحسبها صح
السبت فبراير 13, 2010 1:35 am من طرف CALIPSO

» درس تشريح...اضحك معنا
السبت فبراير 13, 2010 1:28 am من طرف CALIPSO

» الحياة… ليست كما تبدو دائما !
السبت فبراير 13, 2010 1:25 am من طرف CALIPSO

» ابتسم ولا تحزن ....وكن بلسما
الخميس ديسمبر 24, 2009 3:17 pm من طرف ((عبير الورد))

» مذاهب دكاترة الجامعة في وضع اسئلة الامتحانات
الأحد نوفمبر 22, 2009 3:09 pm من طرف sper2

» النوم سلطان
الأحد نوفمبر 22, 2009 3:04 pm من طرف sper2

» Blood Circulation
الأحد نوفمبر 22, 2009 3:02 pm من طرف sper2

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
CALIPSO - 273
 
sper2 - 256
 
Dr_MMM - 163
 
winter songs - 159
 
rosette - 157
 
((عبير الورد)) - 154
 
lola - 138
 
سهر الليالي - 129
 
Dr.Dala3 - 122
 
MIDO - 104
 

شاطر | 
 

 لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء يناير 28, 2009 12:23 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللعبة عبارة عن أن العضو الحاصل على الرقم ( 5 ) من حقه إهداء وردته لمن يحب من الأعضاء ، وياتي الذي بعده
ويدخل الرقم "1" 0

أرجو ان تكون خفيفة الظل عليكم واتمنى مشاركتكم


بسم الله سأبدا انا
1111111111111111
اللى بعدى يعد 2222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء يناير 28, 2009 1:21 pm

2222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sper2
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر الاسد عدد المساهمات : 256
تاريخ الميلاد : 25/07/1986
العمر : 31
الموقع : www.3elomiat.yoo7.com
الفرقة : الحمد لله خلصت
الهواية : الانترنت ثم الانترنت ثم الانترنت
تاريخ التسجيل : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء يناير 28, 2009 3:41 pm

3333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء يناير 28, 2009 10:46 pm

من الواضح ان المشاركات فى الالعاب قليلة جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rosette
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 13/04/1991
العمر : 26
الفرقة : الثالثة
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء يناير 28, 2009 11:01 pm

44444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
winter songs
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 159
تاريخ الميلاد : 26/11/1990
العمر : 26
الفرقة : الثانيه
الهواية : القراءه والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس يناير 29, 2009 12:41 pm

555555555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سهر الليالي
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى العذراء عدد المساهمات : 129
تاريخ الميلاد : 25/08/1990
العمر : 27
الفرقة : الفرقه الثانية
الهواية : الكتابةوالشعر والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس يناير 29, 2009 2:37 pm

winter songs كتب:
555555555
طب فين يا ونتر الورده؟؟؟ ...انتي حصلتي ع رقم 5
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الجمعة يناير 30, 2009 12:21 am

ايوه كده من حق ونتر تهدى الوردة لاى عضو واللى وراها بيدأ يعد من الاول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
winter songs
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 159
تاريخ الميلاد : 26/11/1990
العمر : 26
الفرقة : الثانيه
الهواية : القراءه والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الجمعة يناير 30, 2009 11:20 pm

الورده دى هتتقسم على تلاته هما
هما
هما






سهر الليالى....روزيت.....عبير الورد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سهر الليالي
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى العذراء عدد المساهمات : 129
تاريخ الميلاد : 25/08/1990
العمر : 27
الفرقة : الفرقه الثانية
الهواية : الكتابةوالشعر والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   السبت يناير 31, 2009 1:41 pm

ميرسي يا ونتر ورده جميله منك....وعلى راي المثل (وردة المحب خروف)...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   السبت يناير 31, 2009 3:12 pm

يللا نبدأ تانى حابدا انا العد 11111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rosette
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 13/04/1991
العمر : 26
الفرقة : الثالثة
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   السبت يناير 31, 2009 3:15 pm

شكرا يا ونتر....

22222222

_________________
لا يهم العالم اذا كنت تبكي او تبتسم.....
فابتسم افضل لك..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr_MMM
مشرف
مشرف
avatar

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 163
تاريخ الميلاد : 16/06/1991
العمر : 26
الفرقة : الأولى
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 01, 2009 11:15 am

333333333333333333333333

_________________
مشروع دكتور غير مكتمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سهر الليالي
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى العذراء عدد المساهمات : 129
تاريخ الميلاد : 25/08/1990
العمر : 27
الفرقة : الفرقه الثانية
الهواية : الكتابةوالشعر والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 01, 2009 1:38 pm

444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
winter songs
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 159
تاريخ الميلاد : 26/11/1990
العمر : 26
الفرقة : الثانيه
الهواية : القراءه والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 01, 2009 4:57 pm

55555555555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
winter songs
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 159
تاريخ الميلاد : 26/11/1990
العمر : 26
الفرقة : الثانيه
الهواية : القراءه والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 01, 2009 4:59 pm

انا شكلى كده هزرع جنينه ورد ......عالعموم بهدى الورده لنفس الاعضاء اللى اخترتهم قبل كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rosette
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 13/04/1991
العمر : 26
الفرقة : الثالثة
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الإثنين فبراير 02, 2009 12:06 pm

ربنا يخليكي يا ونتر....
11111111111

_________________
لا يهم العالم اذا كنت تبكي او تبتسم.....
فابتسم افضل لك..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr_MMM
مشرف
مشرف
avatar

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 163
تاريخ الميلاد : 16/06/1991
العمر : 26
الفرقة : الأولى
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الإثنين فبراير 02, 2009 1:48 pm

222222222222222222222222

_________________
مشروع دكتور غير مكتمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
winter songs
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 159
تاريخ الميلاد : 26/11/1990
العمر : 26
الفرقة : الثانيه
الهواية : القراءه والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الإثنين فبراير 02, 2009 3:58 pm

333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى الدلو عدد المساهمات : 138
تاريخ الميلاد : 16/02/1992
العمر : 25
الموقع : lolaqueen70@yahoo.com
الفرقة : الأولى
الهواية : الانترنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 3:21 pm

كان نفسى أكون أنا رقم 5 بس يلا مش مشكلة وع العموم بقول 44444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hhm
مشرف
مشرف


عدد المساهمات : 49
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 5:55 pm

انا حشارك في اللعبة دي 555555555555555555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr_MMM
مشرف
مشرف
avatar

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 163
تاريخ الميلاد : 16/06/1991
العمر : 26
الفرقة : الأولى
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 6:38 pm

حتهدي الوردة لمين يادكتور hhm؟؟؟
يظهر أنك نسيت

_________________
مشروع دكتور غير مكتمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 9:40 pm

ايوه من حق hhm انه يهدى الوردة لواحد من الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 10:01 pm

نبدأ تانى 11111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
winter songs
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 159
تاريخ الميلاد : 26/11/1990
العمر : 26
الفرقة : الثانيه
الهواية : القراءه والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 10:04 pm

222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rosette
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 13/04/1991
العمر : 26
الفرقة : الثالثة
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 03, 2009 10:05 pm

33333333333

_________________
لا يهم العالم اذا كنت تبكي او تبتسم.....
فابتسم افضل لك..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى الدلو عدد المساهمات : 138
تاريخ الميلاد : 16/02/1992
العمر : 25
الموقع : lolaqueen70@yahoo.com
الفرقة : الأولى
الهواية : الانترنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء فبراير 04, 2009 4:13 pm

هو أنا هافضل اقول 444444444444444444444 كل مرة ولا ايه يظهر انه قدرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr_MMM
مشرف
مشرف
avatar

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 163
تاريخ الميلاد : 16/06/1991
العمر : 26
الفرقة : الأولى
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء فبراير 04, 2009 5:44 pm

5555555555555555
أهدي الوردة للدكاترة hhm وMMA وAhmed Khairy

_________________
مشروع دكتور غير مكتمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سهر الليالي
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى العذراء عدد المساهمات : 129
تاريخ الميلاد : 25/08/1990
العمر : 27
الفرقة : الفرقه الثانية
الهواية : الكتابةوالشعر والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأربعاء فبراير 04, 2009 5:52 pm

شكرا يا ونتر الغالية مرة تانيه

هبدأ انا المرة دي
111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hhm
مشرف
مشرف


عدد المساهمات : 49
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 1:56 pm

يا جماعة انا كان لي وردة من زمان حديها ..................... dr_dala3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hhm
مشرف
مشرف


عدد المساهمات : 49
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 1:57 pm

222222222222222222دي كانت رشوة مني لمنوفي مقرر الاسرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr_MMM
مشرف
مشرف
avatar

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 163
تاريخ الميلاد : 16/06/1991
العمر : 26
الفرقة : الأولى
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 2:31 pm

3333333333333333333333333

_________________
مشروع دكتور غير مكتمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى الدلو عدد المساهمات : 138
تاريخ الميلاد : 16/02/1992
العمر : 25
الموقع : lolaqueen70@yahoo.com
الفرقة : الأولى
الهواية : الانترنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 3:38 pm

يوه أنا اتخنقت من الرقم ده هو كل شوية يجيلى 4444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr_MMM
مشرف
مشرف
avatar

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 163
تاريخ الميلاد : 16/06/1991
العمر : 26
الفرقة : الأولى
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 3:42 pm

55555555555555555555555555
المرة دي أهدي وردتي لأتنين للدكتور Dr_Dala3 والدكتورة lola

_________________
مشروع دكتور غير مكتمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى الدلو عدد المساهمات : 138
تاريخ الميلاد : 16/02/1992
العمر : 25
الموقع : lolaqueen70@yahoo.com
الفرقة : الأولى
الهواية : الانترنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 3:50 pm

مرسيه كتير ليك يا دوك على حاجتين الأولى{الوردة}والتانية{انك خلتنى اغير الرقم 4 ده}وهابتدى انا المرة دى وبقول111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 8:04 pm

2222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 8:15 pm

33333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rosette
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 13/04/1991
العمر : 26
الفرقة : الثالثة
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 05, 2009 11:44 pm

444444444444

_________________
لا يهم العالم اذا كنت تبكي او تبتسم.....
فابتسم افضل لك..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الجمعة فبراير 06, 2009 6:55 pm

اخيرا 555555555
وبهدى الوردة لرمل البحر وsper2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الجمعة فبراير 06, 2009 6:58 pm

شكرا يا دكتور احمد على الوردة الجميلة
وابدأ العد من جديد
111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الجمعة فبراير 06, 2009 7:11 pm

العفو يا رمل البحر
2222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lola
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى الدلو عدد المساهمات : 138
تاريخ الميلاد : 16/02/1992
العمر : 25
الموقع : lolaqueen70@yahoo.com
الفرقة : الأولى
الهواية : الانترنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   السبت فبراير 07, 2009 3:07 am

3333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صبرالجبال
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى الجدي عدد المساهمات : 25
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
العمر : 26
الهواية : القراءه
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 08, 2009 11:18 am

انا رقمى 444444444444444444 يارب ما يعلقش معايا زى lola Rolling Eyes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
CALIPSO
المشرف العام
المشرف العام
avatar

انثى الميزان عدد المساهمات : 273
تاريخ الميلاد : 18/10/1990
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 08, 2009 4:47 pm

55555555555555
انا باهدى الوردة دى لانسانة جميلة مش هاقدر اقول هى مين بس ياريت تكون وصلتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صبرالجبال
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى الجدي عدد المساهمات : 25
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
العمر : 26
الهواية : القراءه
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الأحد فبراير 08, 2009 6:53 pm

هابدا انا المرة دى 11111111111111111
كويس ان العدوى بتاعه رقم 4 مصابتنيش Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى الدلو عدد المساهمات : 138
تاريخ الميلاد : 16/02/1992
العمر : 25
الموقع : lolaqueen70@yahoo.com
الفرقة : الأولى
الهواية : الانترنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الإثنين فبراير 09, 2009 1:18 am

222222222222222
ياه متتصوروش انا بحب الرقم ده أد إيه وبتفائل بيه دايما وبعتبره رقم حظى لانه شهر عيد ميلادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سهر الليالي
عضو متميز
عضو متميز
avatar

انثى العذراء عدد المساهمات : 129
تاريخ الميلاد : 25/08/1990
العمر : 27
الفرقة : الفرقه الثانية
الهواية : الكتابةوالشعر والنت
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 10, 2009 5:42 pm

Smile 333333333333 Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rosette
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى الحمل عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 13/04/1991
العمر : 26
الفرقة : الثالثة
الهواية : النت والقراءة
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 10, 2009 8:12 pm

44444444444444444

_________________
لا يهم العالم اذا كنت تبكي او تبتسم.....
فابتسم افضل لك..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الثلاثاء فبراير 10, 2009 8:36 pm

5555555555555
وبأهدى الوردة دى ل lola بمناسبة عيد ميلادها وكل سنة وهى طيبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
smile
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى القوس عدد المساهمات : 44
تاريخ الميلاد : 13/12/1990
العمر : 26
الفرقة : first year
الهواية : reading
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....   الخميس فبراير 12, 2009 11:23 am

all right...11111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لعبة اهداء الورد الى الرقم خمسه.....
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: تعارف الأعضاء :: الترفيه والتهانى-
انتقل الى: